Volné pracovní místo Logistics support specialist **s možnosti využití HO, SAP**
Lokalita
Praha-Krč, Praha-Chodov, Praha-Braník
a další
Firma
JOBSTART s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
35 000–43 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Připojte se k týmu našeho oblíbeného klienta, kterým je významná nadnárodní společnost!Koho hledáme? Logistics support specialist!
Jak by měl vypadat Váš profil?
- Středoškolské vzdělání
- Schopnost přátelského a profesionálního přístupu k zákazníkům
- Zkušenosti na obdobné pozici v oblasti zákaznického servisu – výhodou
- Znalost logistických procesů
- Schopnost komunikovat plynule v angličtině, jak ústně, tak písemně
- Znalost SAP systému
- Komunikativní povaha, odolnost vůči stresu a schopnost pracovat v týmu
Náplň práce:
- Zajištění včasného zpracování obchodních objednávek, kontrola správnosti a zavedení do informačního systému
- Komunikace s naším logistickým partnerem a zadávání požadavků
- Řešení odchylek a nesrovnalostí v objednávkách a jejich náprava
- Komunikace se zákazníky ohledně podmínek dodání, vystavování daňových dokladů a dobropisů
- Spolupráce s našim obchodním týmem a administrativní podpora
- Řešení reklamací v souladu s interními pravidly a kontrola evidence skladových zásob
- Reporting a práce s KPI
Nabízíme Vám příležitost pracovat v našem 4členném logistickém týmu, kde se naučíte spoustu nového a určitě se s námi nebudete nudit. :)
Další benefity:
- Práci na HPP
- Příležitost pracovat pro úspěšnou a mezinárodní společnost
- Pravidelný Homeoffice (2-3 dny v týdnu dle domluvy) a s ním i spojený příspěvek na HO
- 5 týdnů dovolené
- Telefon (iPhone) s tarifem i k soukromým účelům
- Zaměstnanecký benefitní program – Důchodové a životní pojištění, firemní produkty
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na dopravu PID
- Sick days
- Místo pracoviště Praha 4 v blízkosti metra s možností parkování pro zaměstnance
Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Co nejdříve se s vámi spojíme a budeme vás informovat o dalším postupu výběrového řízení.
Práce z domova
Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.O nás
Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.