Volné pracovní místo Obchodního oddělení - hledáme Manažera/ku a Asistent(k)y
Lokalita
Praha-Malá Strana
a další
Firma
CRI ameba.eu, s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
30 000–50 000 Kč / měsíc
O firmě
ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.Popis pracovní nabídky
Společnost Rail clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, rozšiřuje svůj pražský obchodní tým a hledá manažera/ku obchodního oddělení a asistent(k)y obchodního oddělení.Práce v železničním prostředí nabízí mnohočetné možnosti a příležitosti, které člověk může díky práci v naší firmě získat. Tato pozice je ideální příležitostí pro ty, kteří mají pozadí v obchodních/administrativních pozicích a hledají nové zaměření. Pro výkon práce projdete zaškolením v mezinárodním týmu skvělých kolegů.
Náplň manažerské práce po postupném zaškolení v oboru:
- plánování a koordinace zakázek
- komunikace se zákazníky
- logistika výjezdu mobilního servisu
- udržování a budování vztahů se zákazníky, zasílání reportů klientům
- nacenění objednávek
- motivace a kontrola týmu
- spolupráce s finančním a personálním oddělením
Náplň administrativní asistentské práce:
- pomoc obchodnímu oddělení se zpracováním hotových zakázek
- zajišťování administrativních záležitostí oddělení
- administrativní zpracování odevzdaných reportů se zakázkami
- evidence faktur
- kompletace dokumentace
- ad hoc úkoly od vedoucí/ho divize
- po zaškolení: zpracování poptávky zákazníka; koncová fakturace úkonů servisních týmů na zákazníka
Požadujeme
Předpoklady pro manažerskou pozici:- zkušenosti s projektovým managementem
- zkušenosti z obchodní oblasti
- znalost administrativních procesů
- znalost Excelu na výborné úrovni
- zkušenosti s komunikací se zákazníky
- znalost anglického jazyka na výborné úrovni
- organizační schopnosti
- proklientský přístup
Co od Vás na administrativní pozici očekáváme:
- znalost anglického jazyka na výborné úrovni
- organizační schopnosti
- proklientský přístup
- samostatnost, svědomitost, pečlivost a ochota spolupracovat
- komunikační dovednosti a vlídné vystupování
Výhodou:
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- znalost německého jazyka
- znalost železniční terminologie
Nabízíme
- možnost kariérního růstu
- možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
- platové ohodnocení dle zkušeností
- 5 týdnů dovolené
- teplé obědy v kanceláři
- firemní notebook a telefon
Vhodné pro
Absolventy.Máte zájem o nabídku Obchodního oddělení - hledáme Manažera/ku a Asistent(k)y?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ilona Goby z CRI ameba.eu, s.r.o.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice:
Lokalita: