Volné pracovní místo  Obchodního oddělení - hledáme Manažera/ku a Asistent(k)y

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 30 000–50 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.

Popis pracovní nabídky

Společnost Rail clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, rozšiřuje svůj pražský obchodní tým a hledá manažera/ku obchodního oddělení a asistent(k)y obchodního oddělení.

Práce v železničním prostředí nabízí mnohočetné možnosti a příležitosti, které člověk může díky práci v naší firmě získat. Tato pozice je ideální příležitostí pro ty, kteří mají pozadí v obchodních/administrativních pozicích a hledají nové zaměření. Pro výkon práce projdete zaškolením v mezinárodním týmu skvělých kolegů.

Náplň manažerské práce po postupném zaškolení v oboru:
  • plánování a koordinace zakázek
  • komunikace se zákazníky
  • logistika výjezdu mobilního servisu
  • udržování a budování vztahů se zákazníky, zasílání reportů klientům
  • nacenění objednávek
  • motivace a kontrola týmu
  • spolupráce s finančním a personálním oddělením

Náplň administrativní asistentské práce:
  • pomoc obchodnímu oddělení se zpracováním hotových zakázek
  • zajišťování administrativních záležitostí oddělení
  • administrativní zpracování odevzdaných reportů se zakázkami
  • evidence faktur
  • kompletace dokumentace
  • ad hoc úkoly od vedoucí/ho divize
  • po zaškolení: zpracování poptávky zákazníka; koncová fakturace úkonů servisních týmů na zákazníka

Požadujeme

Předpoklady pro manažerskou pozici:
  • zkušenosti s projektovým managementem
  • zkušenosti z obchodní oblasti
  • znalost administrativních procesů
  • znalost Excelu na výborné úrovni
  • zkušenosti s komunikací se zákazníky
  • znalost anglického jazyka na výborné úrovni
  • organizační schopnosti
  • proklientský přístup

Co od Vás na administrativní pozici očekáváme:
  • znalost anglického jazyka na výborné úrovni
  • organizační schopnosti
  • proklientský přístup
  • samostatnost, svědomitost, pečlivost a ochota spolupracovat
  • komunikační dovednosti a vlídné vystupování

Výhodou:
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • znalost německého jazyka
  • znalost železniční terminologie

Nabízíme

  • možnost kariérního růstu
  • možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
  • platové ohodnocení dle zkušeností
  • 5 týdnů dovolené
  • teplé obědy v kanceláři
  • firemní notebook a telefon

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Obchodního oddělení - hledáme Manažera/ku a Asistent(k)y?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ilona Goby z CRI ameba.eu, s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Obchodního oddělení - hledáme Manažera/ku a Asistent(k)y

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět